მთავარი > ავან-ჩავანი > მე დავბრუნდი!

მე დავბრუნდი!

ჩემი საყვარელო ადამიანებო, მე დავბრუნდი.

მართალია საქართველოში არ დავბრუნებულვარ, ჯერ-ჯერობით, მაგრამ ბლოგის წერას ვაგრძელებ. ახლა მეტი დრო მაქვს და უფრო მეტი სათქმელი.

გული მიკვდება, როცა ვუყურებ როგორ ექცევიან ჩვენს სამშობლოს ეს პროვინციელი ადამიანები, რომლებმაც გააპარტახეს ყველაფერი რაც შევქმენით.

მე ახლა ამერიკაში ვარ! თავისუფლებისა და სიმამაცის ქვეყანაში – Land of the free and home of the brave. ვეცდები ხშირად დავწერო ბლოგზე და მოგახსენოთ ჩემი აზრები.

მანამდე კი დააფალოუეთ ჩემი ბლოგი, ჩაიბუქმარქეთ და გადააშეარეთ ხოლმე, რომ ყველამ გაიგოს! მიშა ცოცხალია და მიშა არ დანებდება!

  1. კომენტარები ჯერ არ არის.
  1. No trackbacks yet.

კომენტარის დატოვება

